Forum > bovenste deel weerspiegelt het pantser dat wo

oprichter en creatief directeur, Samuel Ross, Nike Flyleather is een nieuwe kans. Het unieke materiaal, dat is gemaakt met ten minste 50 procent gerecyclede natuurlijke leervezel, zorgt voor een evolutie van het ontwerpdenken, terwijl het behendig balanceert met natuurlijke tactiele eigenschappen met een belangrijke vermindering van de koolstofvoetafdruk van de planeet. Beide eigenschappen zijn op volledig scherm "Flyleather is een vat om een ??idee te verfijnen dat al behoorlijk sterk was", zegt Nike Air Max Tn Womens Ross. "De technologie erachter is ook verbonden met de voortgang van mijn ontwerppraktijk, mijn label en natuurlijk mijn werk aan de luchtmacht.Een schoen maken met een duurzaam verhaal en praten met moderne problemen is een groot iets." Dat "grote ding" gaat over het op de hoogte brengen van producten op de hedendaagse behoeften van www.islwynanglers.co.uk de wereld. "Toen ik voor het eerst met Nike begon samen te werken, had ik 10 voorraadlijsten, dus duurzaamheid was iets dat veel groter was dan mijn eigen bedrijf," zegt Ross. "Nu zijn we bij 130 leveranciers en onze consumptie de koersen moeten wel worden bijgesteld. Het was geweldig om dat gesprek met Nike rond kleding en schoenen daadwerkelijk te openen om stappen te ondernemen om duurzamer te worden. Een derde samenwerking tussen Nike en videogameproducent EA SPORTS levert een expressieve versie Adidas ZX 750 Womens van de PhantomVSN op - en daarmee een bewijs van de passievolle voetballers en miljoenen fans over de hele wereld voor de digitale versie van het spel. De reflecterende grafische behandeling op de bovenkant van de boot is ge?nspireerd op de knoppen van de consolecontroller. Het EA SPORTS-logo verschijnt op de tong van de boot en de Nike Air Vapormax Womens schoenendoos. De boot is beschikbaar om te dragen in de videogame en wordt gedragen op het veld door Kevin De Bruyne, Fran Kirby en Federico Bernardeschi. Het internationale Nike Air Pegasus 89 Mujer merk en de retailer Air Jordan XIII van CLOT brengt hulde aan de jeugd van mede-oprichter en creatief directeur Edison Chen, die hij tussen Canada en Hong Kong doorbracht. Chen koos ervoor om aan de Air Jordan XIII te werken omdat het zijn go-to was tijdens zijn middelbare school basketbalcarrière - en blijft een favoriete schoen. Nike Air Max Penny Womens Om zijn Chinese afkomst te eren, putte hij uit een recent bezoek aan de provincie Lintong in de provincie Shaanxi, waar de beelden van Terracotta Warriors al meer dan 2000 jaar oud zijn. Om de oxidatie van dat terracotta aardewerk te repliceren, gebruikt de CLOT x Air Jordan XIII Low een Sepia Stone, Terra Blush en Canteen colorway.Nike Air Max 90 Womens Het ontwerp van het gevoerde bovenste deel weerspiegelt het pantser dat wordt gedragen door de Terracotta Warriors. Subtiele knikjes naar MJ komen door in het zijpaneel, Adidas NMD Womenswaar stippen op elke tegel in twee?n en drie?n verschijnen. Om het af te maken, verschijnen metallic gouden CLOT- en Jordan Brand-logo's op de tong, de hak en de zool. De CLOT x Air Jordan XIII Low releases exclusief bij Innersect Shanghai, China, op 8 december, gevolgd door een wereldwijde release op 13 december bij Juice Nike Air Max 2017 Womens Stores.

January 9, 2019 | Registered Commentercaicai2017 caicai2017